Eksternalizacija IT servisa

U našoj delatnosti stvari ne funkcionišu uvek onako kako bi trebalo. Širom sistema mogu da se pojave problemi. S' obzirom na to da je tehnologija u srcu naših svakodnevnih poslovnih aktivnosti, od suštinske je važnosti da sistemi funkcionišu u optimalnom modu.

Ovde dolazi do potrebe za eksternalizacijom IT servisa. Kako ovi servisi mogu biti ključni u Vašoj organizaciji? Da li se kod eksternalizacije IT servisa radi samo o problemima ili mnogo više?

Eccentrix nudi svestran i fleksibilan pristup pri pomaganju organizacijama da umanje troškove održavanja njihovih infrastruktura pružajući sveobuhvatna rešenja za održavanje i upravljanje kompjuterskim mrežama. Često organizacijama nije potreban zaposleni na puno radno vreme niti resursi za održavanje sistema, stoga outsourcing, tj. izmeštanje ove odgovornosti odgovarajućim stručnim timovima ima smisla.

Mi brzo implementiramo rešenja, a istovremeno vodimo računa o paralelnim operacijama kako bi održali normalan rad. Pošto organizacije brinu o svojim infrastrukturama, naše usluge im pomažu da dobro obavljaju posao pomoću tehnologije. Mi smatramo da je proaktivnost važna i stoga koristimo tehnike za izolovanje problema pre nego što oni postanu pretnja Vašem poslu.

Čime se bavimo?

Mi održavamo Vaše mreže pronalaženjem pouzdanih rešenja za pojednostavljivanje Vašeg posla brinući o nadolazećim problemima na vreme. Mi pomažemo Vašoj organizaciji:

  • Pružanjem podrške standardnim aplikacijama (Office, Windows, itd.)
  • Redovnim održavanjem i optimizacijom Vaših radnih stanica
  • Mesečnim preporukama za poboljšanje poslovanja
  • Konfiguracijom, održavanjem i bezbednošću ožičenih i bežičnih mreža
  • Instalacijom operativnih sistema i odgovarajućeg softvera (može se obaviti automatizovanim procesima)
  • Uklanjanjem spajvera, virusa i drugih pretnji
  • Konfiguracijom i rešavanjem problema osnovnih mrežnih uređaja (svičeva, rutera, pristupnih tački, itd.)
  • Pravljenjem rezervnih kopija i spašavanjem podataka
  • Zaštitom i bezbednošću podataka (enkripcija, dozvole, itd.)
  • Postavljanjem žica, kablova i fizičkim povezivanjem
  • Kompjuterskom obukom
  • Kontinuiranim praćenjem kako bi se obezbedilo rano otkrivanje problema
  • Strateškim planiranjem infrastrukture u Vašoj organizaciji (licenciranje, garancije, predviđanje nabavke novog hardvera/softvera, itd.)
  • Mi govorimo u Vaše ime pri kontaktiranju prodavaca, rešavanju problema sa aplikacijama treće strane, itd.
  • Izveštajima o upotrebi interneta, filtraciji i sistemima za upravljanje eksternim pretnjama, itd.
  • Daljinskim pristupanjem i kontrolama za Vaše zaposlene i partnere
  • Perifernim i praćenjem uređaja i konekcijama
  • I još mnogo toga...

Zašto izabrati nas?

Mi Vam pomažemo da se fokusirate na samo jedan aspekt – Vašu kompaniju. Tehnologija je na nama i mi pronalazimo način da harmonizujemo poslovanje ljudi i tehnologiju. Eccentrix nudi niz mehanizama kako bi obezbedili kvalitetnu uslugu:

  • Brzo vreme odziva
  • Težnja ka dugotrajnom strateškom partnerstvu
  • Upotreba odgovarajućih alata i tehnologije
  • Daljinska i podrška na licu mesta
  • Podrška nakon radnog vremena
  • Transparentnost – mi ne prekidamo Vaš rad
  • Naš rad nije kompletan dok Vi niste zadovoljni
  • Mi testiramo naša rešenja kako bi bili sigurni da su Vaši problemi u potpunosti rešeni
  • Sveobuhvatni alat koji prati Vašu potrošnju
  • Online praćenje dostupnih izveštaja

Kako sve funkcioniše?

Mi obezbeđujemo fleksibilnu platformu za podršku (Eccentrix ITS manager), dostupnu non-stop. To je centralizovana lokacija gde se nalaze informacije o Vašoj organizaciji. Svaka operacija izvedena na Vašem sistemu će biti prijavljena na ovom interfejsu, na kom ćete Vi imati pristup sve vreme.
Tu možete pronaći nekoliko informacija, uključujući status Vaše pretplate, informacije o važnim kontaktima, kao i način slanja karti, zahtevanja daljinske asistencije ili zakazivanja sastanaka na licu mesta.

Mi nastojimo da Vam obezbedimo što više informacija kako bi Vam pomogli da centralizujete Vaš IT menadžment i čvrsto verujemo da je ovaj sistem dizajniran na takav način da Vi ne morate da provodite mnogo vremena u traženju podataka koliko Vam je ranije bilo potrebno.

Pretplatne opcije

Naše raznovrsne pretplate Vam omogućavaju da izaberete plan upravljanja koji odgovara Vašoj organizaciji. Napomena: moguće je prilagoditi pretplate kako bi ispunjavale većinu Vaših potreba.

Express ekternalizovane usluge

Mnogi novi klijenti se odluče za Flex pretplatu, pošto pruža mogućnost isprobavanja naših usluga bez neophodne brige o dugoročnim potrebama. Ona podrazumeva sistem plaćanja po upotrebi. Imamo dostupne grupe sa različitim satnicama. Moguće je preraditi broj sati na zahtev.



Nivo pretplate


Broj sati usluge


Cena po satu


Express


1-19


45 €


Express 20


20


40 €


Express 50


50


35 €


Express 100


100


30 €

Preostali sati ne ističu i mogu se iskoristiti u bilo kom trenutku pošto nas kontaktirate.

Standardne ekternalizovane usluge

Standardne eksternalizovane usluge su namenjene kompanijama koje traže kontinuiranu podršku i održavanje na mreži, ako uzmemo u obzir da je vreme podrške slično svakog meseca. Ovaj plan Vam nudi fiksni broj sati svakog meseca, po fiksnoj ceni. Ne postoji obaveza da nastavite Vaš plan ukoliko odlučite da ne produžite Vašu pretplatu nakon potrošenog bloka sati.



Nivo pretplate


Broj sati usluge


Cena po satu


Standard 20


20


40 €


Standard 50


50


35 €


Standard 100


100


30 €


Standard 200


200


20 €

Preostali sati u jednom mesecu se ne sabiraju sa narednim mesecom i važe narednih šest nedelja ukoliko se ne obavi produžetak.

Extended (produžene) ekternalizovane usluge

Ova pretplata je idealna za klijente kojima je potrebno da imaju naše stručnjake na licu mesta određenim danima u mesecu. Ona je savršena kada manji problemi mogu da čekaju da budu popravljeni kada naš stručnjak bude u prostorijama ili u slučaju projekata implementacije. Mi imamo u vidu kontinuirani tip podrške, pa cene mogu biti umanjene nakon potpisivanja srednjoročnog ili dugoročnog ugovora (do dve godine). Naši resursi su posvećeni Vama na osnovu nivoa pretplate navedenih ispod.



Nivo pretplate


Broj dana u mesecu


Cena


Extended 10


1


100 €


Extended 20


2


200 €


Extended 30


3


300 €


Extended 40


4


400 €

 
Maksimalan broj preostalih dana iz prethodnog meseca je 2. Extended se može kombinovati sa Express-om u slučaju da je podrška potrebna u drugim trenucima.

Extended Plus ekternalizovane usluge

Ova pretplata funkcioniše dobro za kompanije koje traže dugoročno upravljanje njihovim sistemima. Ona je osmišljena da smanji troškove usluge pružajući Vam ugovorne opcije do tri godine. U tom slučaju se pruža neograničena podrška.

Extended Plus ekternalizovane usluge su moguće samo na zahtev, pošto podrazumevaju analizu Vaše trenutne infrastrukture i zahteva kako bi kreirali cenu prilagođenu Vašim potrebama.

Želite da saznate više? Kontaktirajte nas!